hatar hösten!

shoo!

nu blir det ett väldigt kort inlägg eftersom att jag måste gå till hanna och ina innan dom får damp på mig xD
haha! men idag har man varit i skolan
har väl gått helt okejj... haft idrott, engelska (projekt tid, jag höll på att DÖ), musik och so :p
allt gick väll helt okejj, förutom engelska projekt tid som jag som sagt höll på att dö ;)
sen efter skolan så höll jag också på att dö eftersom jag frös ihjäl!!! bokstavligt!! jag satt lixom och darrade lixom efter jag hade kommit hem... helt sjuukt!!
men nu måste jag verkligen skynda mig innan ina och hanna för seriösa utbrott ;) haha!!

Puss på er alla
felicia


haha, det läckte in lite ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0