grattis fina broor !

shulululu..

nu sitter man hemma hos nela och ska typ gå ner och köpa sushi med pappa om tio minuter.
idag har det varit en lång dag, men en bra :) haha! ånga roliga saker har kommit ut från både min, nelas och fridas mun :p haha! nela tyckte att vi skulle göra en cirkus! :p hahaha!
det kanske inte blir inte blir så mycket bloggande under den här veckan.."/
men ska väl försöka åtminstånde efter skolan..
mitt schema blir ungefär så här:
Måndag (idag)- skola och nela
Tisdag- skolan, läxor och fira bror med pappas sida
Onsdag- skolan.. sen vet jag inte (hör av er)
Torsdag- skolan och sen genrep med dansen
Fredag- skolan sen uppträdande på göta lejon (hanna filmar)
Lördag- soft (kompisar)
Söndag- soft och aa, typ kompisar :p hehe!

men nu måste jag typ gå..

XoXo
felicialiljegren'

ps. STORT GRATTIS TILL MIN BROR SOM FYLLER 21 ÅR IDAG :D ÄLSKAR DIG OLIVER LILJEGREN ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0