good morning

good morning!

nu har jag precis ätit, klätt på mig, sminkat mig och plattat håret :)
är med andra ord helt klar för att gå till bussen.. fast den kommer 09:13 så jag väntar lite (a)
men idag efter skolan så... vet jag inte riktigt vad jag ska göra faktiskt :p hehe... kanske ut och springa om jag inte har lika ont i magen som jag har nu :/
men annars så blir det väl:

• öva på tyskaglosor
• städa mitt rum (tills imorn när mina flickor kommer hit och sover)
• ringa min saknade ellen

hehe... det är vad jag nog ska göra :p (:
men nu måste jag vila lite eftersom jag har skiit ont i magen..

Puss to you all
felicia

ps. imorrn kommer nela, hanna, ina, ida, emma, vendela och ellen komma hit och sova här :D (längtar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0