första advent

hejhej :)
idag har det varit väldigt dålig uppdatering.. men jag har verkligen inte hunnit med.
vaknade 5 i tolv :p och så satt jag och hanna'the'panna och kollade på lite idol medans vi åt frukost :)
sen så gjorde vi i ornding oss.. och sen blev klockan 2 :( och hannis behövde åka hem..
så jag följde med mamma och pelle till sollentuna centrum för att köpa nåt till min käre bror :)
jag köpte två fina sker åt honom :) hoppas att han blir glad ;D
sen så gick vi hem, och jag duschade, fixade lite i mitt rumm, bytte om och sminkade mig ;)
och för en gångs skull så plattade jag inte håret :D STOLT!
men så nu måste jag skynda mig lite innan bror hinner hit ;)

bjuder på lite bilder från dagen ;)

 så här såg vädret ut idag, hade faktiskt inte så stor lust att gå ut..
 Jag älskar dig mest, och så är det ristat i stenen! (han kommer döda mig)
 Jag har julkänsla! bara för att det är första advent :)


 ha en trevlig "fösta advent-kväll" :) ♥

 bara för att jag har sån julkänsla ;D ♥

Kommentarer
Postat av: hanna den bästa :D

men felicia dååh! du skulle ju nt lägga ut den bilden hahahhaha älskar dig :D <3

2009-11-29 @ 20:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0