/ felicialiljegren

tjoho...

nu har det inte varit något inlägg på ett tag, menmen... har helt enkelt inte haft den tiden :/
men nu har man nyss kommit ut från duschen :) sköönt!
sen så har man varit i skolan idag, gick bra :) sen har man dansat :)
gick as bra, vi hade vikarie för sara var sjuk. så vi hade madde :D hon var as bra!!
sen så har man ätit lite gröt och sånt där...
det blir inte så långt inlägg den här gången...
för marre (min elaka styvmor xD) tvingar mig att städa mitt rum.
USCH!!! haha, jag som har så fint ?! ;)
men tänkte bara berätta att det kanske inte blir så mycket tid till bloggen nu när jag har fått lite mer läxor -.-'
men jag försöker så gott jag kan ;)

PUSSEN ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0