felicia får problem med matten ;)

hej alla :)

det har som sagt inte varit så bra uppdatering :$ men jag försöker bättra mig (:
men igår kväll så kom hanna, ina, vendela, nela, emma, ida och ellen hit ;D
vi hade as skoj verkligen :) kollade på "The Proposal" och "17 Again" har sett båda men det var ruliit!
men så idag så har man väl typ.. bäddat, städat efter tjejerna igår. sen har jag och emma typ suttit lite vid datan.
haha, hon var as stolt för hon hade fått ett kycklinghus på farmville på facebook :p hahaha!
sen så typ.. var vi i stinsen och åt en jättestor glass.. som dom kallade liten :p
så köpte jag en puderborste där också för 145:- haha!
sen efter att ha gått runt i massa affärer och velat köpa massa grejer som man inte hade pengar till så gick vi hem ;) justee... den här blev jag helt KÄR i!
 fast en vit ;) från BikBok :p
kostade 399:- och jag hade 150:- fast det var 30% rabbat, fast eftersom ja är så dålig på matte så trodde jag inte att det skulle räcka :p fast det skulle väl inte ha gjort det..? :s

hehe.. vet fortfarande inte.. men iaf.
så vi kom hem och satte oss i min säng med ostbågar och chips och nördade oss framför tv:n ;)
sen så kom hennes mamma, och så behövde hon åka hem till bålstad igen :(
men så jag satte mig här och typ.. lyssnade på lite "me singing" på youtube ;)
en av dom bästa tjejerna som jag hittade är den här tjejen :D
hon är typ min stora förebild just nu ;)

men eftersom hon göra mig så sugen på att plcka fram min gitarr och spela lite..
så tänker jag faktiskt göra det :D

Pusspuss
felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0