emd på lördag ;D

nu har man precis kommit hem från älskade lilla hanna'the'panna :)
typ ätit en mandarin eftersom jag var så hungrig :p
men när mamma kommer hem ska jag äta sushi :D
lycko mig.. :D mahahah!
sen så imorn så blir det gårds :) fast typ klockan åtta för jag har ridning (teori) och jag ska dit med hanna och ina, fast dom har träning innan så jag får lixom åka till dom innan och dom är typ hemma klockan 8 :P
sen på lördag så ska jag och ina till stinsen för att se e.m.d (kameran följer med) ;D haha, och dom ska uppträda klockan 13:00 så vi försöker vara där en halv timme före, så det blir inte direkt någon sovmorgon för oss ;) haha.. så får man se om man träffar ilias där också ;) :p
så ja... men nu ska jag typ... fortsätta att vara inloggad på datan och chatta med kompisar tills mamma kommer hem..
sen ska jag äta :)

Puss
felicialiljegren

 haha, hannas ställning vid datan ;)

Kommentarer
Postat av: hanna den bästa :D

hahah felicia la du ut den bilden , den är ju för fiin hhahah :D älskar dig! <3

2009-11-28 @ 15:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0