E.M.D i stinsen!

nu har man typ precis kommit hem från stinsen där man har sett på dom fina pojkarna i emd, hah!
eller inte direkt precis men.. nästan, ha!

vaknade typ klockan 9 imorse av att inas kära bröder höll på och leka utanför hennes rum..
hon vaknade däremot inte, men hon är ju som hon alltid har varit ;)
men sen så somnade jag om :D fast sen väckte ilias mig med ett sms "Vaken? :D <33" HA! tack för den ;)
så jag typ låg och smsa med ilias och väntade på att ina skulle vakna ett tag :p haha!
sen så åt vi frukost, klädde på oss, sminkade oss och lekte med elias (inas söta lilla lillebror)
sen så skjutsade jimmy oss till mig för att hämta pengar, sen till stinsen :D
där såg man emd :D gryymt bra!

HA! var lite svårt att ta kort eftersom dom vägrade ju stå still ;)

men så träffade man filippa i också :)
så jag och ina gick lite med henne, så köpte jag och ina en glass!
fyfan vad den jobbig, jag var helt chokladig i ansiktet efter :p haha, sista gången jag köpte den kan jag ju meddela.. men så köpte jag julklapp till ina och hanna också :) fast det tänker jag tyvärr inte berätta ;)
men sen efter ett tag så följde jag med ina till bussen.. 
 :( tråkigt utan henne nu ):
sen gick man hem och väntade på mamma med nycklarna eftersom att jag hade glömt mina hos oliver i min gammla väska :p haha! slarvmaja (a) men så jag satt typ där och pratade med ina i telefon ;) haha!
sen så när mamma kom med nycklarna så gick jag in och övade på tyska glosorna.. :p hade inte gjort det nånting i veckan x) men det gick bra..
sen så satte man sig här :) och nu väntar man på att hanna ska komma :D
hihi, blir en till sovaöver natt med älsklingen ;D mahaha!
sen imorn blir det väl typ.. vara med hanna, gå till stinsen och köpa nånting till bror :), sen typ nånting :P sen på kvällen så blir det att vi firar bror :)
men nu ska jag nog "städa" lite i mitt rumm, eller iaf låtsas som det ;) haha!

Ha Det Så Bra :)
Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0