Filippa Isacsson, tomt utan dig i klassen!

nämen hallu kära bloggläsare..
just nu sitter man och bara längtar ihjäl mig till JUL!!
fifan..! haha ;)
men idag så har man varit i sega skolan..
hade idrott, matte, svenska, engelska, mentors tid och livskunskap..
och guud.. det var helt hemskt på matten.
fick ett sms av tove-
"Hej, såg du filippaIs hand? :O"
Jag- "nej, vadå? vad hade hänt? :O"
tove- "det blödde as mycket, jah vet inte vad som hade hänt men jag såg henne grät och skrek som fan och det bara forsade blod.. :O"
jag blev lite fundersam och undrade vad som hade hänt, men jag tänkte inte på det nåt mer.. tänkte att hon hade väl gått hem.. men sen på engelskan så kom det in nån tjej, eller nej inte tjej men.. kvinna då :p
hon- Hej, jag vet att många av er här är oroliga för filippa isacsson.
jag kollade på julia som jag visste var jätteorolig för hon inte visste vart hon hade tagit vägen..
det var så att hon hade klämt sin hand rejält (stavning) och jag hittade henne här utanför klassrummet och hon blödde så himmla mycket, och hon skrek och grät för sin smärta och jag tog med henne och sjölde (stavning)  hennes hand, sen tog jag henne till vårdcentralen och där sa en läkare att hon måste åka in på astrid lindgrens sjukhus och röntka... 

så jag vill bara säga en liten grej till Filippa Isacsson;

Jag har inte känt dig så länge, men du är en underbar person och får en att skratta..
du är jättesnäll och jag hoppas att det blir bra med handen.. du är alltid glad och sjunger alltid glada sånger i korridoren, och det får en att bli helt uppumpad med glädje. Åhh filippa, att det här skulle hända just dig.. saknade dig verkligen i klassrummet idag, det är lixom helt tomt utan dig! 
vill bara att du ska veta att jag älskar dig verkligen, även om jag inte känt dig så länge., och jag tycker så himmla synd om dig.. fyfan! SAKNAR DIG GUMMAN! 

 typ den ända bilden jag hade på dig, love you §

jaa.. men nu så ska jag först duscha, sen försöka göra klart min no grej.. sen om jag har nån tid över så ska jag nog kolla på tv, eller läsa so:n :p haha, det visar sig ;) tror det blir so.. (: 
men nu måste jag duscha om jag ska hinna med det här "/ :p

stora kramar (specielt till filippa)
Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0