skolkläder ;D

hej alla skitungar ;)

haha driver bara med er :p
idag har det varit första dagen i skolan efter lilla lovet.
då hade man svenska, engelska, tyska, no och matte och ingen so eftersom ingvar var sjuk :D :D
haha matten var väl typ den mest skrattigaste lektionen idag :p haha;

Emma kollar lite i matteboken,
Emma- Ohh, Geometri..... vad är det för nått?! :$

hahaha, jag och rakib (eller rikab enligt mig) började AS garva hahah!
men sen så har man fått sina efterlängtade skolkläder :)

visst är dom fina.

sen så kvart över två så slutade man efter som sagt ingvar var sjuk :D

så jag tog bussen hem, och nu sitter jag och väntar på att min käre bror ska höra av sig för jag skulle vara lite med honom ikväll och äta sushi :) för marre och pappa är i bjurs, och jag ville inte vara själv plus att lova var i london så han ville också ha sällskap (:
men nu ska jag gå och ställa in min cykel i förrådet ;)

puss på er alla <3
felicia



haha, kollade på några roliga klipp från parlamentet ;)




haha, gammla klipp. men typ dom bästa imiteringarna xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0