svenska med so!

hejhej

nu när man har fått ut sig lite irritation så kommer jag väl klara av resten av kvällen ;)

men man började halv 11 idag :) rätt så skönt faktiskt ;) (a)
så då började man med matte, och efter det så flöt dagen på med svenska, engelska, livskunskap och mentorstid.
även fast alla var tråkga ämnen så har man haft en väldigt trevlig dag faktiskt ;) :)
hehe :) bäst var ju på svenskan där vi gör nån so grej, haha jävla hasse.
men arbetar vi med nåt när man ska vara en stam 8 000 f.Kr :P
och då är jag ledaren över våran stam Lihakka ;) (jag, alice, maj, maxim och jonteh)
haha, det är as kul att bestämma över folk. visste ni det? ;) :p
hehe, men efter skolan så tog man första bussen hem :)
träffade mariam från gammla prallelklassen på bussen också (:
sen när jag kom hem så satte man sig vid datan :D
men nu måste jag käka, sen plugga ;)

SeeYah
liljegren'

 slänger en bild som jag smögtog på livskunskapen
 och en från imorse ;) (ser lite väl sur ut :p)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0