ska döda filip ;)

tjoohoo!!

idag har man varit i skolan :)
haft teori idrott, engelska, musik och so :)
på idrotten så fick vi se två filmer om livräddning typ.. som jag redan har sätt i kärrdalsskolan ;)
hehe, och på engelskan så hade vi project tid, och jag hänger verkligen inte med vad vi gör.. haha, jag typ sitter leker med min mobil och kollar ut genom fönstret :p haha sen på musiken så gick det väl sådär.. haha!
vi skulle göra musik på datan och emma förstörde typ hela skiten :p haha!
justee.. det är typ min otursdag idag bara för att det är fredag den 13 imorn :p (a)
hahaha! och sen på so:n så fick vi typ... öhh... justee... läsa upp våran läxa ;) haha minnet :$
sen så slutade man kvart i fyra... tog bussen med filippa, frida, filip, julia och rakib..
haha, och jag hade aldrig nån riktigt stor koll på vart vi var.. så plötsligt säger rikab "oj, det är ju sollentunavallen" så jag typ försökte komma ut, men filip den jäveln höll i mig så jag inte kunde komma ut..
så jag missade att gå av på min station.. hehe, sen nästa station så försökte han hindra mig igen, fast då bet jag honom i armen och så fick jag lite hjälp av rakib :p hahahah! så kom man hem..
och typ precis när man har kommit innanför dörren, så ringer det på dörren.. så jag öppnar och där står ina, hanna och kristin :D så jag gick med dom till stinsnen ett tag :p så åt vi glass mm. sen innan vi ska gå så märker hanna att hennes busskort är borta! :O haha förvånande ;) hon tappar ju "ALDRIG" bort dom extra viktigt sakerna ;) haha!
men så efter ett långt sökande utan finnande så åkte vi hem :)
så köpte jag också ett litet diadem eller vad man ska kalla det :p ett vanligt silvrigt typ, för typ 27:- (a)

men så när man kom hem så åt man middag, gjorde lite matteläxa och övade på tyska glosorna och pratade lite med underbara ellen i telefon ;)

men nu måste jag städa mitt rum, innan Family Guy börjar ;) (a) haha!

Pussen till er all
felicia 

ps. imorrn får jag träffa mina brudar! :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0