brunett brunett brunett!!

shoo skitungaar..

nu är det bestämt.. JAG SKA BLI BRUNETT!! 
haha, ina kommer döda mig som tycker att jag ska vara blondin som samma gammla jag..
men man måste ju testa lite nya grejer.. eller hur..?
hehe..

men idag så har man varit i skolan och haft bild, so, slöjd, svenska och så var det meningen att vi skulle ha no..
men pritam var sjuk !!! WOHOO!!!! haha, så jag slutade klockan 2 :) sen stog jag och snackade lite med hanna, maddie, nela och frida i trappan innan man tog bussen hem med nela, julia, niki, rakib och filip :)
sen när man kom hem så satte man sig direkt här :D sen pratade man med mamma i telefon :) och hon hade fixat tid hos mari som ska färga mig brunett 22 november klockan 3 :D hehe.. man är ju smart ;)
det är ju början på jullovet så ifall det inte blir bra så kan man färga tillbaka igen ;) maahhahaha!
men snart så ska man väl typ till dansen ;) haha, det kommer ju gå "jättebra" med min onda arm..
justee... jag tog vaccinspruta (eller vad det heter) mot svininfluensan i måndas.. har as ont i min arm, haha kan knappt röra den ;) haha! men vi får väl se hur det går som sagt :)

så nu ska jag byta om lite och sen så ska jag kolla när det kommer buss :)

PUSS på er all ! ;)

felicia

ps. gud vad glad ja blir när ni säger att vi inte ska ta bort bloggen, men snälla kommentera mer!!



Mitt nya älsklingsband:



 De två låtarna som fick mig att ÄLSKA dom!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0