brottom ;)

nu har man precis kommit till mamma.
helt tomt i huset eftesom mamma och pelle är i prag..
men jag fick vakna halv 7 idag hos pappa eftersom jag skulle hit och hämta badkläder eftersom vi ska bada på idrotten todayy, stackars mig! jag som hatar att bli blöt i det kalla vattnet :p men jaja, för håret så får jag väl sätta upp det i en knut och sätta upp luggen på nåt snitssigt (stavning) sätt ;)
sen så har man engelska, musik och so. sen slutar man kvart i 4 :/
det är suurt fan! men sen efter det så ska man väl ta sig hem. sen när marre har kommit hem så ska vi ut och "power-walka" lite ;) sen ska man typ... plugga tyska och göra lite no grejer, det suger (I know) ;)

men imorrn är det fredag... bara jag som tycker att veckan går alldeles för fort? :O
men ändå ganska sköönt :)
justee... då efter ridningen så drar jag till bjurs, så det blir inget bloggande den här helgen :(
sssooorrryyyy!!!
men så är det när man inte har något internet :/ :(

men nu måste jag rusa till bussen, för ni blir det lite brottom ;)

Pussen ♥



bjuder väl på lite fjortisbilder också xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0