hela skolan lever ! SUGER!!!!

hej alla bloggare och bloggläsare , <3
idag har man haft en ganska så stressig dag och lång dag. :p
först vacknade man av ett alarm som vanligt :p
sen gjorde man sig iordning och åt frukost och sånt ;)
sen gick man till bussen med musik i öronen x)
hehe, sen kom bussen typ vid 20 i 8.
så då var man på väg till lilla helvetet.
haha lotta kan vara våran djävul haha.
nej då driver xp
men då hade man No, engelska och så övade vi på den där otroligt fula dans.
uschusch ! alla hatar den, vi lovar. ;)
men efter skolan gick jag hem med bästavännen hanna.
hehe, då åt vi mellis och så plattade jag håret lite, inte för att det hjälpte mitt uschhår men iaf.
sen skulle man ner till skolan och bygga en hinderbana tillsammans med vendela, linette, oliver, kirill och dennis.
och hanna ofc.
haha, hade faktiskt riktigt kul.
haha, märkte också att taket läckte eftersom att det regnade så jävligt ;)
men sen när vi var klara så gick vi hem till hanna igen ;)
så plattade jag håret lite mer. haha BEROENDE.
mohahah, jag är faktiskt ganska smart.
haha, vem föraöker jag lura egentligen.
ni har ju sett min hårfärg ;)
haha, men så spelade vi lite mario.
haha vi är riktigt mogna också :)
nej, men hade faktiskt inte nåt att göra.
sen skulle man ju gå till skolan igen eftersom att vi hade hela skolan lever.
sååå tråkigt.
men iaf, vickan kom ju dit :D
men  har ganska dåligt samvete att jag knappt var med henne :(
men du vet att jag älskar dig baby <33
men så sprang man mest runt.
men var typ mest vid hinderbanan.
och gud, dennis var så gullig med småbarn.
haha, men så hade jag och ina lite problem med matten.
haha, eller jag. fast mest med växeln. xp
men det var en jävligt lång kö till våran korv och hamburge- försäljning.
haha, känade säkert fela tusen (hoppas man)
men efter en lång tid med att bara springa runt runt runt så åkte jag hem.
sen satte jag mig, eller la mig i soffan ;)
haha, sen kom jag på:
shiiit, min läxbok är borta. shiit lotta kommer få spader !
fast skickade sms till henne.
så jag tror att hon föstår :D hoppas jag :s
jaja, men sen satte jag mig vid datan.
för man har ju inte bloggat på ett tag.
haha, ska försöka så mycket som möjligt.
jag lovar. men nu ska jag fixa lite med bloggen.

Puss & Kram
Nyp på stjärten , <3

/ felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0