härligt väder :)

hej alla bloggare, hoppas ni har haft en trevlig dag i solskenet.
det har jag iaf, :D
man vaknade av ett jävla leveransrapport på morgonen,
klockan 10 hos bästavän hanna. men då var hanna också vaken så fick väl gå upp med tröttheten inom mig xp
hehe, fast då satte vi på en simpsons film. hehe, ja.. man var ju hos hanna ( :
sen så ringde det på dörren, hehe hannas kusin som ville ut och spela kula med henne.
fast det kunde vi ju inte eftersom att vi inte hade ätit frukost än :p
hehe, sen gick vi upp och kollade klart på filmen.
sen så gjorde vi oss iordning och ringde hannas käre. eftersom vi skulle träffa han idag.
så när vi träffade honom och gick hem till hanna så var det ju lite pinsam tystnad.
hehe, men när vi kom hem till hanna så satt vi mest i hennes rum och snackade lite :p
och kollade på hannas album, haha lite nakenbilder.
lilla stackare hanna. puss på dig <3
men sen hörde vi en dörr smällas igen där nere :s
alla kollade på varandra. hehe sebastian tyckte ju att det var lite pinsamt.
hehe, men vi bestämde oss för att gå snabbt ner till hallen och gå ut.
haha, lyckades inte så bra. annika (hannis mammi) märkte sebbes skor och cykel så..
ner vi gick ner gick han sist, och tillslut sa han ändå hej till annika.
sen typ stack vi ut, så gick vi till en studsmatta som var komunens, haha hanna flög ju kan man ju säga :p
hehe, men efter som det var så himmla varmt så ringde vi på nån och frågade om vatten.
haha, han bah ehh, ja.. självklart..? :S
haha, men det var ju skönt, sen skulle hanna hem så då gick jag till busstationen,
fick vänta en kvart på bussen xp men gjorde ett hjärta med stenar,
för min underbara allra bästavän ellen feldt, som jag saknar så obeskrivligt enormt mycket.
men sen när man kom hem så kollade man lite på tv.
sen blev det middag ( :
MUMS ! revbenspjäll, jummie !
sen satte jag mig vid datan.
men nu ska jag dra och kolla på wipe out.

Puss & Kram
Nyp på stjärten , <3

/ felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0