hanna nygift <3

hej alla bloggare , <3

just nu sitter man här med en nygift bästavän.
haha, driver bara men hon har blivit tillsammans med sebastian saloum, igen -.-'

haha, nej men dom e så söta tillsammans <3
men igår kväll kom man hem typ halv 4, (på natten) för man hade varit hos mari och danne.
men så när vi kom hem så duschade man, för jag var så jävla svettig.
så man sov till typ halv 12 idag. så då gick man upp och typ satte sig vid datan.
så gjorde man sig iordning lite och pratade ganska mycket med bästavän hanna i telefonen.
då fick man också reda på att julia och david är tillsammans ( : haha,
julia din smak för killar. men iaf, sen tog det ju sin tid innan man kollade på buss tider.
men sen tog man bussen till hanna som gick typ vid halv 4,
sen när man kom dit så gick jag och hanna ner till kiosken.
där träffade man först nela och kristin, fast dom skulle typ gå.
fast då träffade vi johan, sen stog vi där och pratade en stund.
en lång stund, då bestämde vi att vi skulle spela lite brännboll.
eftersom att vi inte var direkt bäst så tänkte vi öva lite till när vi möter personalen :p
sen efter en stund när man hade ätit och fixat med "koner" och sånt där så gick vi till ängen.
då följde också ina,sebbe sö och erik med.
men när vi började så gick det väl ganska, spelade inte så seriöst men fick väl duga.
sen träffade vi julia och mikaela, fast dom gick efter typ 10 minuter.
då sebastian förbi, fast då efter en stund så gick sebbe sö och ina.
då gick jag sebbe och hanna med hem till johan.
där fick jag och hanna låna en varsin tröja. hehe, vi frös ju en hel del.
men sen så gick vi mest runt i kärrdal och typ snackade,
tills jag och hanna gick hem till hanna och satte oss vid datan och kollade lite på eurovision song contest.
bajs på europa, finland kom typ sist.
det hade man ju inte hoppatspå eftersom att papps körsångare hade skrivit låten.
plus att den ägde.
menmen norge vann ju såklart. eftersom killen där med sin jävla fiol var så charmig (tydligen)
men nu så måste jag sova, klockan är 1 oc jag och hanna är VÄLDIGT trötta.
så vi måste sova nu, men hoppas ni sover gott.

Puss & Kram
Nyp på stjärten <3

/ felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0