usch, vi gillar inte felicia i kort hår, jag lovar !!!

hej alla bloggare / bloggläsare.
har inte skrivit på så länge, men det är ju mycket på gång nu.
idag vaknade man som vanligt 10 i 7.
gick upp och klädde på mig och fixade mig.
och sen gick man till skolan med nette och vendela.
där hade man typ rätt stavning -.-', huset och massa annat skit.
och så hade vi ju lite brännboll, eftersom vi ska spela mot personalen sen.
men efter skolan så tog man bussen till stallet, där skötte man älskade harry plutten.
sen skullejag kolla busstider efterso jag blev klar ganska snabbt ;)
det visade sig att den bussen kom om två timmer eller om en halv timme.
orkade inte vänta, så man ringde mammi och frågade när hon slutade.
och eftersom hon var ledig så kom hon direkt och hämtade mig.
och då ville hon att man skulle klippa topparna på mitt hår. :(
blää... hatar verkligen att klippa mig.
och det kan jag säga, hatar det inte direkt mindre nu.
blev SKIT kort, sorry mamma, men blev verkligen inte nöjd.
hatar att ha kort hår!!!!
men sen åkte man hem och kollade på "systrar i jeans" (en gång till)
hehe, lika bra den här gången också ;)
hehe, sen åt man och då kollade man på typ simpsons.
fanns typ inge bättre. :)
men sen gick man ner till datan för att kolla om broder hade skrivigt nåt i bloggen som han har när han är i Arouba.
men han hade inte skrivigt nåt nytt, om du vill ckecka olivers blogg kolla här; http://barasattuvet.blogspot.com
så då bloggade man lite istället. och nu sitter man här.
men nu måste jag ringa allra bästavännen ellen.
hon mådde tydligen inte så bra just nu.
så jag MÅSTE tagga.

Puss & Kram
Nyp på stjärten , <3

/ felicia

Kommentarer
Postat av: Johanna borg

stakars Ellen hoppas hon mår bättre nu<3 Eller det kanske var ett tag sen hon var sjuk....men illafall<33

2009-05-22 @ 17:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0