bilder från grönan !



GRÖNAN BILDER !


haha spegelbilder, måste säga att bilden i mitten inte liknar ina ALLS !



Hanna och nettiis, älskar er så obeskrivligt mycke ,                                  älskar er määstast . <33

                                                                            ina söderberg, mitt allt , <333                                                               

        hanna lindberg bästavän föralltid , <3333     haha, jah och hanniis åker bebissaker ;) (och dom andra också såklart)

haha farfars bilar x) <3                                                                                          bara för att jag älskar er mest !!! <3
             
älskar nettiis och hannis määstast . <33 och ina ofc <3            hanna betyder MEEESTAAAST !
    
                                         fiiina flickor :) <3                                                     vaah..? jag skrek ju mer än småbarnen :p

barndomsvännen linette tänker jag aldrig släppa, älskar dig från vaggan till döden, och ännu mer
___________________________________________________________________________________________
vi hade det bääst på grönan ska jag säga, och jag och hanna vågade åka jet line :D ganska stolta, och så åkte jag, hanna och ina extream. mahahah VÄLDIGT stolta :p <3

men nu måste jag tagga, hejdå

Puss & Kram
Nyp på stjärten , <3

/ felicia

ps. har inte skrivit på så länge, men jag ska skriva imorn när vi ska ha hela skolan lever ;) och då ska älskade vickan komma :D <333

Kommentarer
Postat av: vickan

gmn vi måste till grönan nån gång! <3<3<3

2009-05-07 @ 12:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0