kladdkaka, mums !

hej alla bloggare, <3
hoppas att ni har det bra när ni sitter där och läser det här inlägget.
hehe, men iaf.
idag vaknade jag trött som fan av en liten rufsis vid mina fötter.
och eftersom att jag är så dålig på att somna om så gick jag upp.
då gick jag upp och klädde på mig, åt frukost och plattade håret.
sen när klockan hade slagit halv åtta gick jag till bussen.
sen åkte man till skolan, även kallad helvetet.
mihih, men där hade man matte (usch som vi inte gillar), hemkunskap som vi gjorde kyckling och klyftpotatis och brunsås, sallad och efterrätten var kladdkaka med vitchoklad på. kan bara säga att den var så himmla GOD ! sen hade vi svenska, usch då skulle vi läsa ett kapitel från huset. men gick väl bra.
så hade man ju raster och en lunch. eller vår lunch var ju kycklingen xp
haha, men efter skolan så hade man utväcklings-samtal.
och det gick väl också bra :D
men efter det så gick man hem och åt middag.
jättegott.
men sen så satte man sig vid datan.
och nu sitter man här än.
men n måste jag nog gå.

                                                                                                       Puss & Kram
                                                                                                  Nyp på stjärten , <3

                                                                                                          / felicia


ps. skrev inte så långt. blev tjatad av pappi att logga ut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0