helgen m Emma <3

Hejhej <3

Nu kankse ni tror (eller iaf gurko) att jag inte har skrivit på JÄTTELÄNGE !
men dt har jag faktiskt...hehe, men inlägget försvann xD

Aja, i fredags slutade vi skolan vid halv 2-tiden, gick då hem till mig med
Gurko och efter en stund kom Emma !!!!
Va så himla länge sen jag träffade henne så det va kul (:
Vi gick på disco på gården men det va JÄTTEtråkigt eftersom det nästan inte va någon som man kände där...
Men jag vann iaf över Johan i armbrytning *STOLT*
Emma sov hos mig, och på lördagsmorgonen gick vi upp kvart över åtta, eftersom jag hade cheer och hon skulle lookaa.
(hihi, mitt språk) :P
gick jättedåligt för mig på cheer, men sen gick vi iaf o köpte godis och kollade på sebbes match...(finns en bild nedan)
Idag (Söndag) har jag absolut inte gjort någonting men ska typ till Hanna om en stund (H)


Heeeeeeeeeejdå <3

/ina



 Sebastians lag dåraaah (:






 Klart att man älskar sina flickor mest!<3

Kommentarer
Postat av: vickan (ridningen)

Aww,,,,, va söta ni är!!! Vi två måste till grönan nån gång, våran humår kommer bli bäst!!!! <3<3<3 älskar dig gmn

2009-05-19 @ 14:04:58
URL: http://kommer inte ihåg den

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0