gävle.

hej alla bloggare, nu har jag inte skrivit på typ 100 år känns det som.
men när jag inte har skrivigt har det hänt mycket.
har varigt på klassresa i gävle, vi var på alborgen och hade skit kul.

i mitt lag var det jag, adineh, johan och kirill. haha vi ver väl inte direkt bäst då men.
haha, vi hade iaf skit rulit. och igår var vi på ett fängelse eller museeum som det är nu, det var skit läskigt, det var mycket andar där inne, man kände ju kalla vindar lite här och där :s sen när jag kom hem (igår) så kollade jag på mycket film sen gick jag och la mig. men nu har jag vaknat. och idag ska jag typ gå till stinsen och köpa present till bästavän hanna som fyller år imorrn (31 maj) så får vi se hur hon reagerar. men jag skriver mer ikväll (kanske) när det har hänt lite mer på dagen ;)

Puss & Kram
Nyp på stjärten , <3

/ felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0