dansuppvisning , <3

hej alla bloggare och bloggläsare , <3
hoppas ni har haft en bra lördag idag.
själv har man haft det väldigt trevligt ;)
hehe, men man vaknade av en darrande mobil klockan halv 8.
USCH USCH! för tidigt, så man somnade om... tills den darrade igen klockan 20 i 8.
då gick man upp och satte på plattången.
efter det fixadfe man frukost och klippte i byxorna så dom blev shorts.
eftersom det var det man skulle ha idag på dansuppvisningen.
och så hade jag vita leggings och ett svart linne med min rosa-rutiga "skorta"
eller vad man ska kalla det. men iaf,
när man var klar med att ha fixat med håret i ungefär en halvtimme.
så skjutsade pelle mig till tibble, där man skulle ha uppvisningen <3
där efter ett tag träffade man fia,lollo,ebba,nette,ebba,anna,lisen och alla dom.
och så träffade man ju bästavännen ellen :D
saknat henne så gryyyyymt !
men så började uppvisningen klockan 10.
och då fick man reda på att vi skulle upp på scenen som nummer 3.
haha, ganska bra, fick man inte vänta så länge xp
och linette var jättefin på scenen "ingångs nummret" eller vad man ska kalla det ;)
men sen var det våran tur.
kan ju säga att jag var väldigt närvös.
men ja, jag sjöng iaf "2 stars" eftersom vi hade camp rock.
haha, men det gick ju ganska bra.
fast jag gjorde faktiskt ett fel :(
men det gick ju bra ändå :)
sen efter den showen så gick jag, ellen, lollo, ebba och fia till täbban (täby centrum)
och där käkade man på donken, tog chicken nogets.
ganska nice. sen så gick man tillbax till tibble för en till show.
så man bytte linne. och sen så var det dax igen.
då kan jag säga att det gick bättre.
förutom i början. haha, min mic var inte där.
så då sa jag till louise (nettes mamma, som är chef och presenterade oss)
att jag inte hade nån mic. så då började alla leta efter mic till mig medan jag bara stog där.
haha, man var ju mycket till hjälp, NOT !
men det ordnade sig, så då gick man ut där och;
wake up...
ja, det gick ju mycket bättre den gången.
sen träffade man mammi, fast sen gick jag, fia och ebba och bytte om med lollo.
eftersom att hon skulle göra ett till nummer.
men så gick vi och satte oss igen.
haha, det var nån kille eller "man" som dansade med tjejer.
SOM HADE KLACKSKOR !!! :O
asså det var HEMSKT.
haha, fast ändå lite bögit ;)
men ändå.
haha men jag fia och ebba skrek typ 99 % resten av showen.
mest för lollo, och såklart ellen och linette (:
men när showen var slut så fick jag en blomma av mamma :p
och sen åkte vi hem i 19 graders vädret :D
hehe, men så åkte vi hyrde en film ;)
jag hyrde "systrar i jeans, andra sommaren"
väldigt bra kan jag ju bara säga.
nåt som verkligen rekomenderas.
sen så åt man middag, det serverades hem gjorda hamburgare :)
MUMS ! sen ville ju mammi och pelle kolla på "babben och co"
hehe, inte riktigt mitt program, så jag satte mig här nere vid datan ;)
och då var oliver och lova inne :)
eftersom dom är borta så började jag chatta direkt.
dom hade det ju jättebra där dom var,
kommer inte ihåg vad det hette, men iaf.
det var iaf typ 30 grader varm "/ 
men nu måste jag tagga.
ni får ha det så bra.
fortsätt läsa min och inas blogg.

Puss & Kram
Nyp på stjärten , <3

/ felicia
rekomenderas !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0