jävla knä!!!

Hej alla bloggare ! <3
det är jag igen (aa)

Idag vaknade jag med ett sånt jävla sendrag i mitt knä.
Så jag kunde inte ens böja det,
så det gick ju inte så bra att klä på mig byxor och strupor.
Nej, jag skrek faktiskt jävligt högt, men pappa märkte iaf att jag var vaken xD
Men sen haltade jag ut och gjorde frukost xD
sen kollade jag på tv och åt frukost,
sen plattade jag håret och borstade tänderna !
sen kollade jag lite på tv,
sen haltade jag ner till underbara Linette och sötkorven Vendela,
sen gick vi till skolan och nette var så snäll och hjälpte mig gå ! (:
men sen kom vi till skolan,
idag hade vi huset, sv och efter lunch åkte vi till vallen,
det gick väl sådär för mig att åka med mitt ben,
men jag vilade lite oxå xD
men sen åkte vi tillbax til skolan och då åkte jag, underbara Linette och hennes syster Emmy till dansskolan.
Där träffade jag Lollo,Ebba,Lisen,Anna och söta Sofia :)
dom fick väl dansa medans jag satt där och velade,
men sen dansade jag oxå lite,
fast lite stelt med mitt onda ben xD
men det gick väl bra med dom nya stegen ändå (a)
 men sen åkte jag hem och vilade mitt ben och åt middag,
sen låg jag lite på pappas stikmatta,
gjorde skit ont i början,
men sen gick det över och va inte så farligt x)
sen satte jag mig vid datan och nu bloggar jag x)


men nu finns det inget mer att säga tror jag,


Puss & Kram
Nyp på stjärten !

/ felicia

ps. älskar mina bästavänner meest ! hanna ina och ellen ! <333

justdet, tipsen !
idag blir det väl musiktips igen dåh ! :

The script - the man who can't be moved, underbar låt ! <3
Selena Gomez - cruella de vil, typ nya favoriten - skiiit bra ! <3
beyonce - helo, en underbar låt <3
james morrison - broken strings, guud blev kär direkt när jag hörde den ! <3
soulja boy - crank that soulja boy, ganska gammal men bra x)
sofijah - fly away, väldigt bra låt ! <33
ja men det var allt jag kom på idag då,
men kanske ses imorn eller vi får se xD <33

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0