Hanna jag älskar dig fan meest

Hej alla bloggare , <3
idag har jag haft en flummig liten dag,
som vanligt dåraah , <3
jag vaknade och gjorde mig i ordning och åt frukost.
sen tog jag bussen till skolan (helvetet) ; )
hehe, där träffade man ju såklart dom underbaraste tjejerna,
Hanna,Ina,Julia,Adineh,Linette,Vendela,Michaela,Kristin och de där ; )
vi hade EA, och massa annat tråkigt x )
så hade man ju flummiga raster en mysig lunch i klassrummet med egen mat ; )
sen efter skolan gick man till gården med bästavännen hanna och söta julia,
där träffade man FINASTE manda,
och så träffade man mest älskade ellen feldt : D
ellen gumman jag e fan kåt på dig,
haha driver bara : )
hmm...
men det verkade som att min bästavän var lite ledsen.
och det kanske var för att jah va med julia mycket.

Men gumman du ska veta att jag älskar DIG
mest av allt ingen annan.
jag kommer alltid att finnas här för dig,
och det e därför DU e min allra bäästavän , <33
det finns fan ingen annan , <33

men sen gick jag hem för jag hade tråkigt och då gjorde jullan och nette sellis med mig : D
och när jag kom hem såh jah att jah hade fått ett brev från IDA : D <33
och då var jag bjuden på hennes "gris party"
hahah, ja dina ideér ida : )
haha, saknar dig så mycket ida gyllenswärd : ) <333
hihi, saknar alla våra stunder , <333
men sen satte jag mig vid datan och typ tråkade lite ; )
men nu finns det typ inget mer att skriva,
hoppas att DU fortsätter att läsa min och inas blogg,

Puss & Kram
Nyp på stjärten ,<3

/ felicia , <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0