älskar mina bitchar hanna och ellen , <3

hej alla bloggare . <3
idag har man haft en lite virrig dag men ändå kul med bästavännerna.
varigt i skolan och haft matte prov,
så jävla tråkigt.
sen hade vi nånting annat som jag inte kommer ihåg vad det var.
haha, ni vet väl mitt minen ; ) <3
sen hade vi huset.
jag märkte, inte för första gången.
men det är jävla tråkigt ; ) <3
hehe. sen efter skolan gick jag och bästavännerna (ina o hanna)
till sötaste ina.
tyvärr blev hon och hennes host "kära" bror lite osams.
inte roligt men jag och glana hanna fick väl henne på bra humör :D
haha sen skulle dom på träning så då skussade dom ner mig till bussen.
tog första 627 hem.
när jag kom hem åt jag middag med mammi och musse blev väl lite suktad : )
haha. sen kollade jag lite på tv, pratade med älskade bror i telefonen och aa lite sånt :D
sen satte man sig vid datan och nu pratar man med allrabästavännerna.
Hanna Lindberg och Ellen Feldt.

älskar er mest , <333


Puss & Kram
Nyp på stjärten . <3

/ felicia
vill haamohahha, ville såå ha denna tröja på bik bok . <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0