somnade på bussen ; )

Hej alla bloggare !
idag har jag haft en lite stressig dag.
jag var i skolan och idag hade vi matte,svenska och so.
sen hade man ju roliga raster och flummig lunch med bästavän hanna ; D
sen efter skolan åkte jag till mamma för att hämta en nyckel till mitt skåp i stallet.
sen åkte jag till stallet för att sköta underbaraste hästen harry : D
och det gick ju såklart bääst ! ; D
sen efter jag hade ätit upp en påse med brio och soppat lite i stallet så tog jag första 525 för att komma hem.
men för det första var det fel buss och så somnade lilla felicia för hon var så himmla trött ;p
sen när jag vakande så var jag helt ensam i bussen och bussen var på väg till Karolinska sjukhuset.
hahaha.. ja.,., så går och då trycker jag på stopp knappen.
och då märker chafören att jag e kvar.
haha... han blir förvånad men släpper av mig vid karolinska.
hehe sen ringer jag pappi och berättar vad som har hänt !
haha han skrattade lite men sa att jag skulle ta 607 hem.
som jag faktiskt själv hade räknat ut ; )
sen när jag kom hem efter typ en halvtimme så åt vi middag och det var skönt efter en sån här dag ! <3
sen satte jag mig vid datan när marre och pappi åkte och handlade ! ; ) <3
och nu sitter jag här och har beslut att hitta svar på och bloggar lite ; ) <3
men ska väl tagga och träna lite på glosorna som e tills imorn som jag inte har tränat på xD 

Puss & Kram
Nyp på stärten . <3

/ felicia

harry <33
Harry min älskade ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0