bråk med halvmamman !

Hej alla bloggare !
har inte skrivigt på typ två dagar eller nåt men men...
ni kanske vet mitt minne ; )
idag vakande jag av att klockan ringde och jag blev ju sur som vanligt,
sen gick jag upp och gjorde i ordning frukost och satte mig och åt framför teven, 
och då hände det en liten diskution mellan mig och marre,
hon tyckte att jag inte lyssnade på pappa när han sa till mig,
jag fattade inte vad hon pratade om,
sen la hon skulden på min mamma att hon tydligen aldrig säger till mig saker,
som inte är sant,
sen tyckte hon att jag tydligen var dum i huvet.
visst det kanske jag kan vara ibland men jag blev så himmla sur,
så när jag skulle gå ner till skolan med underbara Linette märkte hon direkt att det hade hänt nåt,
så jag började berätta allt som hade hänt och jag kände mig ändå lite gladare.
men det var ju fortfarande inte helt klart än.
men sen så undrade ju bästavännen hanna också vad som hade hänt och då sa jag det till henne också.
men förutom ett första bråk med min halv mamma så har man varit skolan,
där hade vi bild,klassråd,svenska nationella prov och idrott.
på idrotten hade vi handboll,
mohhahhha.. jag gjorde värsta snygga slaget eller vad man ska kalla det,
så alla började skratta.
men efter idrotten så åkte jag och nette till dansen,
idag lärde vi oss en ny dans till "hasta la vista" xp
sen kom pappi och hämtade mig,
och då pratade vi om det som hade hänt imorse när han inte hade varit hemma.
menmen... jag och marre e inte osams längre : D
men nu sitter jag är och bloggar och lyssnar på fighter - christina aguilera ; )
haha skit bra ! : D
men ska väl hjälpa marre lite med att duka och sånt där tråkigt nudå !

                                                                                                   Puss & Kram
                                                                                              Nyp på stjärten . <3

                                                                                        / kallas gurko även felicia
tips på bra fimer :
titanic - tröttnar aldrig x )
wildchild - skit bra ! <3
bring it on - har bara sett ettan och fyran , men dom e skit bra : D
camp rock - många kanske tkr att den e lite barnslig, men för mig e den jättebra : D 
asså bara för det kommer jag inte på ngra fler,
men ändå x )
puss ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0