stallet !

Hej alla bloggare ! <3

Idag vaknade jag 10 i 7 som vanligt ( :
då gjorde jah mig i ordning, åt frukost och fixade håret : D
sen halv åtta gick jag till bussen och åkte till skolan .
det var det underbaraste att träffa ina och hanna.
men det sämsta att ha nationella prov i engelska.
och så hade vi huset och svenska .
efter skolan gick jag med hanna och ina och hämtade söta elias från dagis x )
sen gick jag till bussen och åkte till stallet :D
tyvärr var min älskliiiing harry på lektion.
så jag fick sköta snobben istället  ( :
det gick jättebra.
och efter ett tag kom amanda och olivia också.
så när jag var klar soppade jah typ hela stallet :D
så att jag skulle kunna vara lite med min söta maanda ! : D
sen skrubbade jag snobbens krubba och vattenskål : )
sen skulle manda och olivia åka så då tog jag första bussen hem och kom hem till 6 tiden : D
då åt jah lite middag och kollade på tv :D
sen ringde bästavän ellen och vi pratade lite om livet :D
sen fick jag tråkigt och satte mig vid datan och bloggade x )
sen har jag typ inte gjort nåt mer :D men nu måste jag tagga.

Puss & Kram
Nyp på stjärten ! <3

/ felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0