hannnaaaaa ! <333

Hej alla bloggare !
jag igen !
idag skriver jag inte så mycket !
men idag var jag i skolan och det var väl trist förutom att man får träffa världens mest underbarast person,
ja såklart Hanna !
men vi hade idrott,bild och engelska.
sen efter skolan åkte jag och barndomsvännen nette till dansen,
där träffade man sofia,lollo,ebba,anna och lisen och dom där !
där hade man ju jätte kul som vanligt !
sen åkte jag hem och kollade på tv och var hungrig så jag åt middag med mig själv ! ( :
sen hade jag jag jätte tråkigt och satte mig vid datan och gjorde en sida om hanna, " )
sen nu har jag jätte tråkigt och ska typ gå upp och kolla om det finns nåt teveprogram som vill bli tittad !
hehhe....

nej men seriöst tråkigare kan man inte ha !
men ska väl tagga nu dåh !
 
Puss & Kram
Nyp på stjärten ! <3

/ felicia

hanna saknar dig så himmla mycket,
du betyder allt ! <3


bäästiss
Hanna betyder allt ! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0