loppis x)

Hej alla bloggare !
idag vaknade jag med bäästavännen hanna !
vi hade ställt alarm på 07.30
fast vi kom inte upp för än 8 typ x)
men sen skulle hon på dans ):
men sen skulle jag till loppisen på skolan.
där hade vi väl kul ,
man träffade ju bästavännen ellen :D
blev otroligt glad ! :D
där sålde vi lite saker och flummade runt lite x)
mahhaha....
ellen blev skit sur för att nån köpte min aik-tavla.
hehehe.
men där fick jag ingen lunch.
men jag fick bakelser :D
hehehe.
men när det var slut tog jag bussen till edsbacka,
och där skulle jag,mammi,pelle,martina,kristian,ida och älskling bror Oliver bowla :D
haha... jag söööög !!!
men det var kul.
sen åkte vi hem och år middag,
alla var jättetrötta x)
hahhaa sen skulle kristian,martina och ida gå.
och sen oliver )':
men sen satte jag mig vid datan och typ tråkar lite och bloggar :D
sen finns det typ inget att säga (:

hejdå !
Puss & Kram
Nyp på stjärten ! <3

/ felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0