Hanna allra bäästa vännen ! <3333

Hej alla bloggare !
jag igen ! <3

idag vaknade jag 10 i sju och klädde på mig,
det kändes lite bättre i benet som tur var.
jag gick upp och fixade i ordning mig och åt youghurt med flingor.
sen kollade jag lite på tv och slappade ! <3
sen gick jag till skolan,
och idag hade vi huset,svenska,engelska och musik.
vi slutade halv tre och då åkte jag och hanna till stallet för att jag skulle ju sköta harry x)
det gick jätte bra och han var ju underbar som vanligt !
och så hjälpte jag en tjej med att rykta,sadla och tränsa midwin.
hehe... hon hade inte ridit så länge dåraah !
men det gick också bra !
sen när vi skulle gå träffade vi amanda,olivia och felicia.
men sen fick vi gå till bussen och då fick vi vänta i typ en halvtimme xD

men sen åkte vi hem till bästavännen hanna och kom typ hem vid 10 i 6.
Då åt vi och kollade på the hills (eller jag kollade på the hills xD) 
hehe sen satte man sig ju såklart vid datan med bästavännen.

Haha hanna undrar varför jag inte kan sluta skriva nångång !!
hahha... sötunge !! PUSS PÅ DIG !!!! <333

men ska väl tagga nu för hanna tjatar lite x)

Puss & Kram
Nyp på stjärten ! <3

/ felicia



ps. älskar hanna mest av allt ! <333333

tips på vänner :
Hanna Lindberg, bästavännen man kan tänka sig !!! <333
Ina Söderberg, en underbar bästavän ! <333
Ellen Feldt, underbarast, finmns det nån bättre vän?<333
Amanda Hammarlund, otroligt bäst ! <33
Victoria Madsen, klart underbarast ! <333

aja... nu börjar bästavännen här brevid tröttna x)
hejdå ! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0