ringer dig snart hanna , <3

Hej alla bloggare . <3
jag har haft en ganska lång men ändå bra dag :D
först vaknade jag av en kelig hund typ halv 7.
då kelade jag lite med honom till klockan 06.50,
då alarmet gick på :(
då gick jag upp och gjorde mig i ordning till dagen.
sen halv åtte gick jah till bussen och åkte till skolan.
där hade man ju flummiga raster rolig lunch och lite tråkiga lektioner,
eller ganska mycket tråkiga lektioner.
hehe. sen efter skolan åkte jag och söta linette till dansen.
där träffade man bara ebba.
för lollo var någonstans, sofia kunde inte , för hon tog hand om hennes syster,
och lisen och anna var inte där.
men det gick ju bra ändå : )
sen tog man första bussen hem :)
tog väl sådär en 40 minuter.
när jag kom hem kollade jag lite på tv, åt en riskaka och två kiwi : D
hehe.. sen kom mammi hem och då gjorde hon middag till mig :D
snällaste mamman EVER !
älskar dig mammi.
sen kollade jag lite på tv igen :D
sen satte jag mig vid datan .
och snart hade jag tänkt mig att ringa bästavännen hanna och prata med henne i 100 år :D
vill bara att du ska veta en sak hanna ;


jag älskar dig mest av allt . <333

Puss & Kram
Nyp på stjärten , <3

/ felicia
                                                                       
bästavänner som det står bästavänner föralltid , <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0