oups !:S

    • Halluu alla sötizar !!
      Jag vet att jag inte har skrivit på tyyp miljontals år.
      Så jag tänkte att jag skulle skriva lite innan Gurko slår ihjäl meej :S

      Idag vacknade jag ovanligt pigg,
      eller tja, pigg vet jag inte,.
      Men jag höll iaf inte på att somna på toan (a).
      Det snöade as-mkt, så när man väl kom fram till skolis,
      va man helt dy-blöt !!!
      Men aja, började med Engelska-nationella-prov (usch, det va långt xD )
      dt gick jättebra (tror jah), sen va dt bild,
      äklig lunch, flummig rast och idrott.

      Men nu ska jag nog fortsätta titta på filmen, Legally Blondie 2.


      Ska barah tipsa om några filmer:

    • Legally blondie (1 och 2)
    • bring it on (alla fyra)
    • A ciderella story (hehe, nu kmr Gurko skratta)
    • Tuck Everlasting (svår att få tag på, men riktigt se-värd!)
    • titanic (alltid bra<33 )

        Ha dt gött, /Ino


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0