jag är tillbaka

Hej alla bloggare ! <3
det är felicia här igen (aa)

Jaa... jag har inte skrivigt på så jättelänge eftersom att jag har varit i tråkiga dalarna xD
Men nu är jag tillbaka på spåret igen xp
Men idag vaknade AS trött klockan 06.50,
blev skit sur men gick upp ändå,
jag klädde på mig, bårstade håret, gjorde iording frukost,
sen atte jag mig vid tv:n och åt yoghurt och flingor,
sen plattade jag håret och aa typ as trött som vanligt ;p
sen borstade jag tänderna och typ slappade vid tv:n.
sen när klockan blev 10 i 8 gick jag ut och mötte Vendela och Linette.
Vi gick till skolan och pratade lite om nationellaprovet som vi skulle ha idag >:(

när vi kom dit började vi med engelska nationellaprov.
Det var faktiskt lättare än jag trodde.
Men sen hade vi bara tråkiga skolan tyå resten av dagen till halv 3.
vi hade matte,huset och massa tråkiga saker ;p

Men sen gick jag och Ina hem med bästavännen hanna,
och där gjorde vi nån döda mannen eller nåt.
Det var skit läskigt !
hahaha... men ni kanske vet hur jag är också xD
Sen skulle min sötaste bästavän gå hem till sig och äta så då var det bara jag och bästavännen kvar.
Då körde vi wee och bowlade,spelade tennis och boxades,
haha själv var man ju duktig...hahaha eller okejj inte så jätte faktiskt.
Sen skulle bästavännen Hanna,sötaste sötisen ina och min allra saknade amanda på cheeren.
men jag fick sjuts till affären och gick hem :D
Och nu sitter jag här vid datan och typ gör ingenting xD
eller jo, jag lyssnar på musik xD

Men ska väl tagga nu.

Puss & Kram
Nyp på stjärten

/ felicia
men jusdet jag ska börja med att tipsa om bra saker,
lite vad som helst.

musik tips:

Neyo - So sick , ganska gammal men är kär i den
The Pussycat Dolls - Hate this part, också gammal men underbar
Selena Gomez - tell me somthing i don't know, hittade den nyss skit bra
Beyonce - diva, shiit bra !
Lady GaGa - Love game, också jävligt bra !
Eric Clapton - Tears in heaven, gråter till låten den är helöt underbar

jaa.... alla är såå bra !! <3
puss hejdå ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0