frida syster ! <33

Hej alla bloggare !
jag har tyvärr inte hunnit skriva i bloggen den här helgen,
men försöker att hinna.
idag tog jag bussen till skolan och idag hade vi nationella prov, engelska och huset.
och på lunchrasten kom min halv syster Frida och hälsade på i skolan,
alla underade vem hon var,
eller okej det var mest killarna dåraah ,
men det var kul ( :
när vi slutade gick jag och frida och köpte en pizza för fridolin hade inte hunnit äta varken frukost eller lunch,
så hon var VRÅL HUNGRIG.
sen gick vi hem och åt och frida packade eftersom hon skulle hem.
så då åkte vi och lämnade henne på tågstationen och vi hann iaf ta en varm choklad kopp : D
när hon hade satt sig på tåget åkte vi hem till lilla kärrdal : )
sen kollade jag lite på tv, fixade min säng och sen satte man sig vid datan x )
så nu sitter jag här och bloggar och lyssnar på bra musik :)
men nu ska jag tagga , <3

Puss & Kram
Nyp på stjärten , <3

/ felicia



Kommentarer
Postat av: Undrar

Vad är huset för något?

2009-03-18 @ 18:39:12
Postat av: Undrar

Vad är huset för något?

2009-03-18 @ 18:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0