bästavännerna . <3

Hej alla bloggare !
idag vaknade man av att hunden kommer in och slikar en i facet.
så då tittade jag på tv en stund.
sen gick jag ner och fixade i ordning frukost och satte mig vid datan.
där åt jag och kollade lite x )
sen tänkte jag och underbaraste vickan åka upp till stallet.
men sen kunde typ inte hon ) :
men sen åt jag lunch,
MUMS !
revbenspjäll smaskens !
sen ringde hanna och då sa vi att vi skulle spela badminton typ kolckan 6.
sen kunde hon sova här :D
sen om ett tag kanske jag ska vara med ina.
och då kanske hon också ska vara med på badminton : D
sen ikväll kommer älskade bror : D
men skriver sen mer ikväll.

Puss & Kram
Nyp på stjärten . <3

/ felicia

Bästa kompisarna forever <33!     Älskar er mest dåraah ! <333                                                                                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0