älskade harry

Hej alla bloggare !

idag vaknade jag 10 i 7 av att mobilen tjuter,
sen går jag upp och gör mig i ordning till skolan,
sen äter jag frukost och vad halv åtta går jag till bussen.
den kommer kvart i åtta och då åker jag till skolan !
det var väl tråkig som vanligt !
vi hade matte,huset,idrott och så kollade vi på nåt program med godis.
inte för att jag lyssnade så jätte bra, men det handlade typ att det hade blivigt mer mängder med allt ( :
sen efter skolan så åkte jag och söta Nela till stallet.
idag fick jag den mest älskade av alla !
iaf av mig men då pratar jag ju såklart om harry !
vi hade kavaletti idag och det gick ju jättebra !
eftersom att jag hade den bästa hästen ÄVEER !
sen efter ridningen åkte jag hem och duchade, åt middag.
sen kollade jag lite på nåt tråkigt program med mammi,
så jag gick ner till datan i stället !
mahhaa... och nu sitter jag här ganska trött efter dagen och ska typ tagga snart !
eller aa,,,
nu måste jag tagga !

Puss & Kram
Nyp på stjärten ! <3

/ felicia
ps. jag älskar min hanna och ina meeest av allt ! <33älskaar diig !älskaar diig ! meeeest ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0