20/någonting -09 (tror jah)

Tjenixen alla bloggisar<3

Jag har ju dåh inte skrivigt på några miljontals år, så dt är väll dags nu??

Morgonen började med att man fick ett mess av Gurko klockan 7.
Tack snälla för att du väckte mej (morr)
Gick till skolan i ovanligt vårigt väder...
Hade alla rätt på Engelska-glosorna, så dt va väll bra,
oroar mej fortfarande för mitt huset kapitel..,
Det låter lixom inte som om JAG har skrivigt det...
Det är inte den här tråkiga stilen med "typ, lixom, asså, mm, xD"
och sånt där, utan det är lixom....annorlunda typ,
Nette och Sofia sa barah att jag va jätteduktig, men aja, spella roll.
Sen hade vi slöjd med min favorit lärare (NOT), usch.,men blev iaf nästan
klar xD
Vet ni vad jag fick i min mat idag??!
PLAST!!!!BLÄÄÄÄÄÄÄ


Ska snart på cheer, så

Kramar och puzzar
/ ino <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0