hem från turkland

hejhej kära bloggen :D <3

nu kom man hem för typ 2 dar sen från turkiet.
har blivigt en riktig brunpotatis, haha humor vettni.
men just nu är jag med flickorna hanna och ina.
och vi väntar på att favvisen ellen feldt ska komma. haha.
men just nu har jag inte så mycket att skriva om, men vi ska väl typ kanske gå och bada sen.
skulle inte förvåna mig i det här vädret. men jag ska ladda upp lite bilder när jag kommer till mammi.
men så länge så får ni ha det så bra, hejdå.

Puss & Kram
Nyp på stjärten , <3

/f'


  
flickorna jag älskar mest.

Kommentarer
Postat av: F A N N Y

hejhej!

Om ni vill så kan ni få en design av mig. Ni kan kolla på www.crazygiirls.blogg.se där finns några designer petra och jag har gjort. skriv en kommentar på min blogg om ni vill det.

pussokram fanny :)<3

2009-07-09 @ 13:02:55
URL: http://lilladidas.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hejhej, lust att följa varan via bloglovin ?

Fin blogg :D

Kram <3

2009-07-10 @ 19:42:50
URL: http://miniadidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0