kommer sakna er , <3

hej bloggen . <3

idag har man haft en otroligt sorglig dag.
man vaknade med ett glatt humor, man kände att nu är dagen kommen.
dagen då sommarlovet börjar. jag åt frukost och sen så packade jag ihop mina saker.
sen gick jag till hanna för vi skulle fixa oss tillsammans till skolavslutningen.
och så var lilla jullis med. men vi bytte om och sminkade oss lite,
och så kom underbara ina dit också :D fast hon var redan klar.
och stackars lilla jullis klev på sin plattång, haha men gud vad vi skrattade.
sen gick vi till skolan och då träffade jag men älskade ellen som skulle kolla  på avslutningen.
men tyvärr så var vi inne, asså fattar ni INNE! fyfan vad besvikna vi blev,
bara för att de sa att det skulle bli dåligt väder. som det då inte blev menmen...
men så stog vi där och sjöng, även om småbarnen framför oss sjöng fel. hhahaha.
men sen skulle vi tillbaka till klassrummet.
de var då allt började, kännslan i kroppen var så himmla obehaglig.
usch gud vad jag grät, när nån frågade om vem som grät mest sa vendela att det var jag.
men jag kommer verkligen aldrig att glömma våran klass, alla minnen med er är så underbara.
jag kommer verkligen aldrig glömma lotta, karin och ludmilla. som alltid har varit där för mig.
när jag har haft det svårt, verkligen tack för allt.
men iaf efter en gråtande skolavslutning så gick jag, hanna, ina, jullis,maja och kristin till pizzerian.
där åt vi och hade kul. sen gick vi till hanna och så sa vi till kirill och sebbe sa att vi skulle till edsviken och bada.
så vi lurade dit dom haha. sen träffade vi dom där, men dom tyå vägrade tro att vi hade badat.
fast sen sa vi massa saker så dom skulle tro det, hahah och dom gick på det.
men sen fick vi springa hem i ÖSREGNET! usch va blöta vi blev.
men nu sitter jag, hanna och ina här och kollar på "en prinsessas dagbok" och jag och ina väntar på te.
men nu ska jag ringa mamma och be henne hämta mig snart så att vi kan åka och häma saker till turkiet hos pappa.
jusdet imorrn drar jag till turkiet med mamma och pelle.
ska väl ha det lite bäst iaf, men har inte tillgång till datan eller internet dom två veckorna i turkiet.
men ni får väl ha det bra här i sverige med regn ;) <3

Puss & Kram
Nyp på stjärten , <3

/ felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0