stadsvandring,

hej alla bloggare , <3

idag har man faktiskt inte varit i skolan HA ! eller jo lite i slutet men jaja.. ;)
men idag har man varit i stan med klassen, det var inte direkt det roligaste man har gjort direkt men..
först så kollade vi i nån glassak som visade hela stockholm, WOW ! :O
hehe, men sen gick vi runt i stan,
fast allt blev ju såklart roligare när man hade sina bästavänner brevid sig, haha.
sen när vi åt lunch så gjorde jag och bästavännerna hanna och ina en JÄTTE fin dans när vi satt ner.
haha, alla tyckte att den SÖG ! och så var det såklart typ alla andra där inne som stirrade på oss.
haha, ja det var roligt ;) <3
men sen så åkte vi till skolan och typ gjorde ingenting,
sen åkte jag till stallet och träffade min underbara harry :D
blev klar ganska snabbt, sen vid ungefär 10 i 4 åkte jag hem till lilla gula radhuset.
sen så satte jag mig vida datan och nu pratar jag med bästavän ellen i telefonen ;) <3
men nu har jag inte så mycket att skriva, så...

Puss & Kram
Nyp på stjärten , <3

/ f'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0