saknaden är stor !

hej alla bloggare , <3
ja man har ju inte skrivigt på länge.
men det blir ett litet inlägg eftersom jag har lite bråtom just nu.
men idag har man varit i skolan.
där var det som vanligt, ja precis (INTE KUL) hehe.
men så fick vi besök av flourtanten. haha, det gick ju lite sgt då men men.
men så har man ju varit med underbaraste hanna och ina.
och till lunch blev det nån (uschusch) köttgryta.
inte direkt nåt som jag rekomenderar. men efter skolan så gick man hem till pappa.
där bytte man kläder eftersom det var så varmt ute och lilla jag hade långbyxor ;)
men sen tog jag cykeln och cyklade hem till mamma. ganska stolt faktiskt :D
från kärrdalsskolan till sollentunavallen :)
men när man kom hem så satte man sig lite vid datan. 
så pratade man med sjuka bästavän ellen i telefon <3 som jag saknar så otroligt mycket.
sen kollade man på the hills, första avsnittet. haha jo det var ett tag sen ;)
men sen så åt man middag, det blev färdiggrillad kyckling med potatissallad :D
MUMS ! sen kollade jag lite på tv och när mammi gick ut med hunden så satte jag mig här.
men nu ska jag upp igen och kolla på tv sen ska jag iväg ;) <3

Puss & Kram 
Nyp på stjärten , <3

/ f'

  
saknar stunderna baby,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0