12 åring !

tjenix, <3

idag är den där dagen jag har väntat på sen juli förra året,
min 12-årsdag!!,
Jag och tvillingbroshan väcktes vid halv 9-tiden, då fick jag kläder och en bärbar data (den jag skriver på nu)
jag blev självklart jätteglad !

Sen badade vi i edsvicken,
eller sorry...Sebastian badade och jag doppade fötterna ;) *badkruka*
innan vi fixade i årdnig för partyt som vi nu har...
Hihi, smet ifån lite :P

Nu har jag fått en "date" perfym,en deo, ett läppglans, en cykel och tre 'jätefina' tekningar från mina kussiner (L)älskar dom <3

Men nu måset jag sticka, får mer gäster x)


XoXo

/ina <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, ina då hur går det med stavningen? i årdning (i ordning'), perfym (parfym'), jätefina (jättefina') skulle nog kunna vara slarv men... och sen tekningar (teckningar') hahaha!

SAKNAR DIG!!! KOM HEEM!!!! <33333

2009-07-14 @ 09:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0