idag blir det av.

hejhej bloggen!
nej det blev inget bad i den kalla poolen för mig igår, men det blev lite stund hos neliis istället.
men idag ska det bli bad hoppas jag :D
det verkar bli så att jag mer bloggar på mornarna än på kvällen (eftermiddagen)
men idag väckte far mig typ halv 10, för han tyckte att jag "inte skulle sova bort dagen"
haha, pappa då. men när han gick så typ la jag mig igen :D
men sen när jag vaknade efter nån timma eller 2 så satte man sig vid datan. och åt lite frukost också xp
sen efter att ha kollat på "Another Cinderella Story" (rekomenderar) gick  jag ut och sprang en liten runda, dels för att bli av med lite fett på låren, och dels för häslan och en bättre kondition. hehe, men när jag kom hem tog jag ett bad i badkaret. sen fönade jag håret och gjorde mig lite i ordning. men sitter jag och äter lunch (kalkon skinka och nån potatissallad) hehe. men nu ska jag typ ringa neliis och så ska vi dra till rösjön och bada xp hehe.

Pusspuss

/ f'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0