roliga dagar.

hallu bloggen, hann inte skriva ett inlägg innan jag drog den här gången heller.
men nu ska jag berätta lite. för var jag i bjurs och så var man där lite med syster och så var jag hos ina i två dar också :D
sen åkte jag,pappa,marre,frida och daneil hem till sollentuna :D sen igår (fredag) så var jag,frida,daniel,pappa,marre och bästavän hanna på grönan. vi hade då skit skojigt. där träffade man nicklas och hans storebror även känd som hannas ex ex ex ex ex ex. hahaha. och jag spottade på nicklas när han åkte kvasten hahahaha. även träffade man hannas ex sebastian sa, och alex haha. så vi trodde att det skulle bli lite svårt att träffa honom eftersom det var nydligen hanna gjorde slut. men det gick bra. haha, och idag har vi varit i fjärilshuset och jag har tagit ganska många bilder som jag laddar upp hos mamma sen :D har även bilder från grönan x)  men nu ska jag fixa en frej till nette som jag ska till imorrn på nåt tjejmiddags tjofräs :p

Pusspuss

/f'

ps. bara 4 dagar tills det är ett år tills jag blir tonåring, haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0