klumpig.. -.-'

hejhej bloggen.
nu sitter jag och spelar lite gitarr (utan dina andetag - kent)
haha, älskar den låten tack vare syster :D haha <3
men idag ska vi dra upp till bjurs för att fira mig och farmor ikväll (:
så jag kommer nog inte att blogga imorrn för då drar vi hem till sollentuna.
men då kommer jag till mammi så då ska jag nog ladda upp lite bilder :D
bland annat från grönan, fjärlishuset och nettes tjofräs.
juste, igår hae vi jätteskoj, de som var där var då såklart linette, jag, hanna, neliis, kristin, karin, madde, angelika, och nån till hanna och amanda b. och smarta jag ramlade i poolen med min handduk, så det var ju då inte så lyckat, haha.
så alla skrattade åt mig kändes inte så mysigt faktiskt xp menmen... det är ju mig vi pratar om så att... vad hade vi väntat oss? :p
men nu vill pappa ha datan så jag MÅSTE väl gå nu :p

Pusspuss

love felicia'

ps. bara två dagar kvar innan liljegren blir 12 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0