tröttast och tråkigast !

hej igen ! <3

Det e felicia här igen,
jag är typ aas trött och jag typ hhar jättetråkigt ! <3
klockan är 22.28 och jag håller på att kolla efter nån film på cosmonova,
ska typ dit med mammi imorn.
Haha.... roligt...?
men iaf, jag har typ jättetråkigt och vill bara sova ! <33
men mamma säger att jag ska kolla upp det här men jag typ stönar men gör det ändå xD
Hehe, nu på kvällen har man typ pratat med ALLRA BÄSTAVÄNNEN HANNA LINDBERG!!!!!
och så har man rensat kläder,
typ vad som e för litet, och som jag inte använder.
För dom kläderna ska typ grannflickorna få (aa) <3

och jag får typ damp för att jag inte kan vara inne på msn, det har hänt nåt skit konstigt där !
Jag kan lixom inte logga in, inte ens på andras datorer,.,. och jag typ dampar på det ! <3
haha, men jag saknar mina bästisar meest ! <3333 Hanna och Ina ni betyder allt, eller ni e allt ! <333

älskar er mest dåraah ! <333333333333333333333

men nu måste jag kolla vidare efter cosmonova-filmer (BORING!!)
men ha en trevlig dag och hoppas att ni får många kramar, drev XD ( aa )

Puss & Kram
Nyp på stjärten ! <33

/ felicia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0