Tänker tillbaks på dom bästa minnerna<3

Hallu alla roliga bloggare <3
Klockan tickar vidare och det har snart blivit dags för lunch. Men innan dess måst ejag ju skriva :P
När jag nyss va inne på pea, så kollade jag i mitt album och började nästan gråta !
För jag tänkte verkligen tillbaks...
Tillbaka till den underbara blondinkvällen, när vi flumma på lindex, bada,!
och alla,alla minnerna med Felicia och Hanna<3

Ni ska bara veta hur mkt jag älskar er tjejor !!<3


Om inte ni fanns skulle int ejag heller finnas (H)



Kram kram

Ina-fina




Kommentarer
Postat av: liljegren.

GUUUUD ! hatar den där bilden på ett sätt.

och det är att jag är FUUUUL på den bilden!!!!!

2009-07-14 @ 09:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0