Min dag...

Blev väckt av lillebror klockan tio.
Alldeles för tidigt !!
Så jag dampade loss på min pappa,och fick sen sova
till lillebror började hoppa på meej, ca klockan elva.
Åt frukost med lillebrorsan också, han försökte förklara för mej
att han ville ha ett plastglas med en ko på, men hur lätt äre att fatta
vad en två:åring säger?? SVÅRT!
Satt en stund vid datan och sen behövde jag tyvärr va barnvakt åt min
söta lilla bror. KUUUUL ! not.
Åt tyyp glass till lunch och drack saft <33
Lillebror ville rita ,  så jag fick väll stå ut. Vet du hur jobbit
det är med en trött lillebror med ögoninflamation och feber!!??
JÄTTEJOBBIGT!!!!!!!
Men nu sitter jag iaf och bloggar och är inne på pea. KUL!!


Men nu har jag tråkigt och vill va med mina bästa kompisar,, Hanna Felicia och Amanda

                      
/ Ina-pina- den otroligt fina<3333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0